Axa Real Imobiliare utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Bună ziua! Prețul este negociabil?

Acum câteva zile am revenit la un apel pierdut și după introducere îmi răspunde doamna foarte ferm: să știți că nu mai știu despre ce apartament este vorba, căci m-am uitat la foarte multe, dar vreau să știu în primul rând dacă prețul este negociabil!

 

Pot să spun că pentru o fracțiune de secundă m-a blocat și pe mine ... Cum se întâmplă în mod normal eram pregătită să trecem în revistă câteva detalii despre proprietate. 

 

Bineînțeles că mirarea nu a durat mult căci, noi agenții, suntem puși zi de zi în situații care mai de care ieșite din comun și am întrebat-o cum de mă întreabă de negociere dacă nici nu știe despre ce apartament este vorba.

 

Gândește-te ce înseamnă dacă tu ca vânzător intri într-o astfel de situație. Tu cum ai răspunde?  Sau cum ai reacționa?

 

Calificarea clienților este primul și unul dintre cele mai importante aspecte în procesul de tranzacționare. Întrebări de bază care se regăsesc în această etapă, unii cumpărători nici măcar nu și le-au pus. 

 

Poate acum când citești aceste rânduri ți se pare o situație banală. Însă dacă te-au mai sunat înainte vreo 10 agenți care să îți ceară detalii despre proprietate, dacă între timp au mai sunat și clienți și ți-au pus și ei tot felul de întrebări, dacă ai stabilit întâlniri cu potențiali clienți și nu au mai sosit la vizionare ... și multe alte "dacă" ... oare ai mai avea calmul să răspunzi și la acest apel cu aceeași atitudine relaxată?

 

Doamna respectivă era foarte stresată căci dăduse și ea multe telefoane și fie că vorbise cu proprietari, fie cu alți agenți, era bulversată deoarece reușea foarte greu să obțină niște informații de bază și dându-și și ea seama de penibilul situației și-a cerut scuze. Am reușit să discut cu ea și să îi înțeleg nevoile ... Nici nu știi când, poate, chiar această doamnă va deveni clientul tău cel mai bun. 

 

Însă, ce trebuie să reții, este faptul că orice tranzacție are niște pași predefiniți, care dacă nu sunt parcurși cum trebuie s-ar putea ca rezultatul să nu fie tocmai cel scontat. Vei constata la final că timpul pe care ți l-ai dedicat, nervii pe care i-ai consumat, efortul depus și prețul obținut, nu au fost tocmai la ce te-ai gândit inițial.

 

Gândește-te ce înseamnă, în aceste condiții, să angajezi un agent imobiliar care să îți reprezinte interesele! Să fie alături de tine în tot procesul de tranzacționare și să îți ia de pe cap toate problemele și tot stresul care pot să apară! 

 

Da! Chiar se poate lucrul acesta! Așa procedăm în cadrul agenției noastre în procesul de tranzacționare!

 

Și dacă agentul respectiv este și REALTOR® (agent imobiliar care face parte din Asociația Profesională a Agenților Imobiliari din România), atunci te poți baza că are în spate un cod etic pe care îl respectă, că participă la cursuri de perfecționare, că are colegi de breaslă cu care menține contactul și că va face tot posibilul ca proprietatea ta să fie vândută în cele mai bune condiții de timp și bani. 

 

Dacă ai o proprietate la vânzare sau dacă dorești să afli mai multe detalii despre procesul de tranzacționare nu ezita să contactezi un Realtor® AXA REAL Imobiliare.

 

Andreea Plăcintă
REALTOR®
0738.897.906